2012-11-07

Läskig morgonsol och Halloween

I morse när jag vaknade till för första gången råkade jag vända mitt ansikte så att det precis mötte solens strålar som hade smugit sig in igenom gardinerna. "Aah! Sol!" tänkte jag smått panikartat, vände mig bort från fönstret och somnade om. Jag var lite smått rädd för solen i morse, så normal är jag.

Och för att göra detta inlägg någorlunda intressant så kommer det nu en "lånad" bild på mig från Halloween:
Bakom kameran stod sötaste Isabell!
Jag har inte hittat någon helkroppsbild, det borde jag ju ha kunnat ordna själv tycker man. Hursomhelst hade jag på mig denna klänning, bältet köptes i samma butik (Joy). Till det kan ni se två av mina egna smycken, nertill hade jag ett par randiga strumpbyxor samt nät-stockings (en svart och en vit).
Ja. Det där var den bästa beskrivningen på en outfit någonsin.

Inga kommentarer: