2012-11-06


Varje gång jag hostar eller nyser är det min hals som tar stryk. Och därför sitter jag med en halsduk på mig inomhus. Logisk och bra, eller hur?
Helt ärligt borde jag gå och lägga mig och vila en stund, och förhoppningsvis kommer jag kunna sova en liten stund medan jag ändå ligger där och myser. Lite extra sömn skulle behövas. I natt vaknade jag nämligen tre gånger och undrade om David hade gått och lagt sig än. När jag insåg att han låg bredvid mig tänkte jag "Ja, men visst ja!" och så somnade jag om igen ganska omgående. Hur lyckas man göra något sådant tre gånger på en natt egentligen? Bra jobbat där, Alice.


Detta korta lilla meningslösa inlägg var bara ett litet bevis på att jag fortfarande är vid liv. Snart kommer det nog något mer intressanta inlägg, lovar! Jag tänkte bland annat försöka ge er en snabb liten rundtur i nya lägenheten, det är bara ett par lådor som ska bort först!

Inga kommentarer: