2012-11-09

Idag, 9 November 2012

Idag har jag hunnit med: En föreläsning, ett möte (men missade ett annat på köpet), jag har postat beställningar, tagit hand om tvätten och nu har jag precis haft ett kundbesök.
Nu sitter jag med en liten kopp kaffe framför mig, uppiggande musik i högtalarna, samt en halsduk som vilar runt min ömma hals. 
När detta inlägg är klart ska jag göra lite skolarbete inför måndagens seminarium. Kanske blir det att kila iväg till affären för att köpa lite gott till den kommande kvällsmaten.

Och till sist: Så här såg jag ut idag:


Allas favorit: spegel-ego-bild med dålig skärpa! Min ursäkt är att jag inte orkade leta efter en bättre plats i lägenheten. Sen så råkar jag gilla min lilla Walk-In-Closet.
Kjol + Topp kommer ifrån H&M, strumpbyxorna hittade jag på Lindex för några månader sedan, Stockings (Svart + Vit) är köpta på SFQ Calzessa och scarfen härstammar från New Yorker. Scarfen är verkligen min nya bästa vän, bara så att ni vet. Under den kan man för övrigt skymta ett av mina egna halsband, dock reflekterar den ljuset och det är omöjligt att se det schackrutiga mönstret. Ni ska få se halsbandet en annan dag.

2 kommentarer:

SysterYster sa...

Kunderna är så nöjda! trevlig helg

Mirano sa...

<3