2012-11-10

Facebook och PayPal

Idag är det en allmänt grå och slö dag. Mulet väder är nog det värsta, det är precis som om världen står stilla; som om den saknar inspiration på något vis. Detta smittar givetvis av sig, men jag kämpar vidare ändå!
För tillfället sitter jag med nya facebook-relaterade bilder för Mirano Design. Jag vill ha en ny profilbild + cover photo/header. Profilbilden har jag nog klar i alla fall, tjoho! När jag är klar med headern ska jag hoppa vidare till detta, samt det här. Sen får vi se om jag har ork med att försöka fixa lite med layouten/designen på själva shoppen. Jag tror att jag har börjat förstå hur jag ska göra, i värsta fall kommer shoppen att se ut som ett bombnedslag, vilket i och för sig skulle kunna bli en spännande look, inte sant? ;)
När jag ändå är i farten bör jag nog maila webbhotellet angående mina problem med PayPal, jag får det inte att fungera (sju rader error-meddelanden när man använder tjänsten är faktiskt inte så kul som det låter) och det går mig på nerverna. 
Yes, idag har jag en företags-dag! Vad pysslar ni med under denna lördag?

Inga kommentarer: