2012-12-11

Enjoy the Silence

Den här låten vill inte lämna mig ifred just nu...

Det är på tok för få människor som har deltagit i rim-tävlingen. kom igen, folk! Det behöver inte ens vara ett fyndigt rim! det räcker liksom med rim som katt/natt/fnatt, gul/ful, grön/skön, och så vidare. Bara så att jag har några fler bidrag att välja mellan! ;)

I övriga nyheter så har jag startat en ny blogg på blogg.se, men för tillfället sitter jag mest där och "känner efter". Pillar lite i css- och HTML-koden och så. Jag är dock inte säker på hur jag ska göra riktigt ännu, har Du kanske några åsikter om saken?
En annan fundering inom funderingen av bloggbyte är att jag håller mig till en röd tråd i mina inlägg. Som t.ex, att det blir en Stil/Design-blogg, istället för den allmänna-super-flum-blogg jag har nu. Hur låter det? Jag tror att det skulle göra det hela lite mer intressant, jag själv föredrar ju bloggar som har ett givet tema, så jag ser ingen anledning till att jag inte också ska ha det.

Fast nu ska jag smyga iväg och förbereda mig, jag har en lång dag framför mig (mer om det senare)!

Inga kommentarer: