2012-12-10

Blogg-Krångel

Av någon anledning kan jag inte längre ändra utseendet på min blogg. Visst, jag kan byta ut min header och så, men när det kommer till t.ex. typsnitt på inläggs-rubriken så är det helt omöjligt. Går jag in i HTML-koden och pysslar får jag ett megastort ERROR som svar. Det enda jag verkar få göra är att byta tema på bloggen - och därmed göra om allting ifrån början.
Jag är lat, och orkar inte göra detta.
Istället funderar jag på att byta plattform - och därmed bloggadress (för det är inte alls mycket jobbigare). I så fall kommer jag förmodligen att hamna på Blogg.se - där alla coola kidsen hänger.
Detta är hursomhelst bara en fundering än så länge, och det kommer nog inte påverka er särskilt mycket, om något blir ni tvungna att komma ihåg en ny webb-adress, såvida ni inte följer mig via bloglovin, eller klickar in er här via facebook, osv. Jag kommer hursomhelst att säga till här om/när det händer.

Inga kommentarer: