2012-11-27

Over Your Head

Kompletteringen jag fick lov att göra i fredags gick bra och jag är nu officiellt godkänd i den kursen. En timme tog det, innan jag hade babblat klart om JDF:er och PDF/x, sen blev vi sittandes, läraren och jag, i nästan två timmar till och bara pratade om hur jag ser världen. Jag tror att sättet som vi tänker på är varandras motsatser, och det var nog därför som vi kunde sitta där och prata så länge.
Någonting som vi körde fast på var en mindre "serie" med skisser som jag har fått fram under de senaste tre-fyra åren som jag själv inte var särskilt säker på vad det ska föreställa. Fast nu vet jag.
Ser ni hur det står "E.S" i kanten?

Det här är bild nummer två i serien, skulle nog vilja påstå att det är min favorit av dem so far. Jag älskar för övrigt att nummer fyra är på väg. Jag menar, det har gått tre och ett halvt år sen första (och andra) skissen skapades!

Vad var nu poängen med detta inlägg? Klicka här.

2 kommentarer:

SysterYster sa...

Låter som ett bra möte/samtal! OCH så gillade jag verkligen din teckning/skiss, ännu ett skäl att vara stolt över dig :)

Mirano sa...

<3 !