2012-11-24

Kära Tomten

Mamma påminde mig lite snällt tidigare under kvällen om att det är mindre än två veckor tills jag fyller 21, vilket jag tycker lite orimligt; det var ju oktober igår! Nästan... Tiden har verkligen flugit fram!
Och nu tänkte jag tvinga mig själv till att skriva en liten lista, så folk blir nöjda. Listan ni kommer att få se här nedanför är ett exempel på att jag inte har någon aning om vad jag önskar mig. Enjoy:

  • En levande drake
  • TARDIS (gärna med en tillhörande, galen doktor)
  • Ingen aning
  • Ni känner mig, hoppas jag, vad är jag i behov av?
  • JC's Lita Spikes
  • Böcker
  • Ett stativ till kameran
  • Jag hade ju inte sagt nej till en London-resa
  • Fred på jorden, och så vidare...
Som ni ser så kräver jag inte särskilt mycket, och jag förväntar mig att jag kommer få precis allt som står på min lista. Utan några krusiduller.
Nej, jag ska vara helt ärlig och säga att det verkligen var jättesvårt att komma på vad jag skulle skriva på den listan. Speciellt skorna, jag tänker inte förvånta mig att någon lägger utså mycket pengar på ett skor. För min skull. Ge mig en kram eller en fika istället. En bio-dejt, kanske?

Inga kommentarer: