2012-12-08

Mer prat om Mirano Design

Det värsta med att beställa hem smyckesdelar på en fredag är att man måste vänta till på måndag/tisdag innan dem skickas. Efter det är man så illa tvungen att vänta på att posten ska göra sitt jobb - vilket kan ta två, tre dagar. Det här är lite surt, speciellt när jag har en superbra idé, men saknar delar för att få till det. Det värsta är att det händer ganska ofta...

Hursomhelst! så är det äntligen klart för avgång! Du som bloggare har nu chansen att inleda ett samarbete med Mirano Design! Klicka här för att läsa mer!
Ni anar inte hur länge jag har ruvat på det här, jag vet dock inte varför som jag har väntat så länge med att dra igång det hela, nerver kanske. Jaja, det spelar inte någon roll längre, för nu är det i rullning! :)

Nu ska jag leta mig in i Illustrator för att förbereda lite smycken (nyfiken?).

Inga kommentarer: