2012-08-25

I Heart You

Ännu fler smycken ligger uppe i shoppen! 25 kr per sålt smycke i denna kategori går till ett barnhem i landet Lesotho. Kom igen nu, vid köp får ni inte bara hem supersnygga smycken, ni gör en god gärning också! Win-Win!
Personliga favoriter!

Jag har nästan jobbat non-stop sedan jag fick det där uppdraget, och igår gjorde jag ett armband till mig själv som belöning för mitt hårda arbete (mina fingrar ömmar faktiskt lite, knappt märkbart dock). Det var jag väl ändå värd!Inte för att det passar så bra in på temat kanske, men ändå!
Men idag ska jag ta det lite lugnare, nu när min kampanj är igång på riktigt. Är dock inte helt hundra på vad jag vill göra istället, men jag kommer alltid på någonting ska ni se. Det blir nog att skapa lite smycken i alla fall, bara för att jag finner lycka och ro i kreativt arbete.
Personlig belöning!
By the way, är smycken som dessa (dödskallar/nitar/spikes osv) något att satsa på för Mirano Design?

Inga kommentarer: